Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

24 Mart 2016 Perşembe

Body Blendz Ürün Deneyimi!.

Herkese Merhabalar,

Bugün benim için ilginç ve faydalı olan bir ürün deneyimimden bahsedeceğim, ürünümüz meşhur ''body blendz''



Şöyle bir şey ki selülitleri, çatlakları ve akne, güneş lekeleri gibi problemleri yüzde 92 oranında yok ettiğini vadediyor, ben yaklaşık 4 haftadır bir haftada 3 kez olmak üzere kullanıyorum, kullanım önerisi de bu şekilde haftada 3 kez sorunlu bölgeye bir avuç olmak şartıyla bu ürünü uyguluyorsunuz 5-10 dakika bekleyip durulama yapıyorsunuz.



Kokusu bildiğiniz türk kahvesi bence :) benim aklıma gelen ilk o oldu, şimdi içeriğinden bahsedecek olursam jojoba yağı, İşlenmemiş hindistan cevizi yağı, deniz tuzu, esmer şeker, Organik kurutulmuş hindistan cevizi gevreği, tatlı badem yağı, portakal yağı, macadamia yağı, Arap kahve çekirdekleri, sızma zeytin yağı var umarım ki çevirilerini yanlış yapmamışımdır.


Ve şöyle de bir bilgilendirmesi var sitesinde;

BodyBlendz kürünü hazırlarken, sadece aşağıda belirtilen malzemeleri
kullanarak selülit, çatlaklar, kırışıklıklar, sivilce ve egzama gibi sorunların
tedavisine yardımcı olmasını hedefledik.

Yüksek oranda nemlendirici, yenileyici ve peeling özelliğine sahip olan bu
malzemeler, kavrulmuş ve öğürülmüş kahve çekirdeklerinin, %100 saf ve doğal zeytinyağı, işlenmemiş şeker ve deniz tuzuyla mükemmel uyumuna sahiptir.

Ciltteki ölü hücreleri temizler ve yeni sağlıklı hücrelerin oluşmasını sağlar.
Derinlemesine nemlendirici özelliği vardır. Ayrıca cildi güneş lekelerinden korur, cildin esnek ve yumuşak kalmasını sağlar.

Ürün içerisinde kesinlikle koruyucu, katkı maddesi ya da
doğal olmayan maddeler kesinlikle BULUNMAMAKTADIR.


Benim 4 haftalık deneme sonucuma gelirsek, baya baya gözle görülür bir fark var aslında öncesi sonrası paylaşmak isterdim fakat mahreme şahsen önem verdiğim için paylaşmamak istedim umarım anlayışla karşılarsınız, basen bölgesi ve bel karın çevresi için çatlak, selülit sorunu yaşıyordum bu bölgelere uyguladım ve gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum gözle görülür şekilde azalma oldu.

Birde yumuşacık yapıyor, peeling etkisi nasıl olur aynı öyle, banyo öncesi uygulayıp 5-10 arası bekletip durulama yapıyorum, kokusu çok kalıcı yani bir duş jeli gibi kokusu üzerinizde kalıyor.

Bence bir denemenizi tavsiye ederim, memnun kalma ihtimaliniz yüksek.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim bir sonraki yazıda görüşmek üzere 

Sevgiler

5 yorum:

  1. Ambalajı da türk kahvesine benziyor :)) değişik bir ürünmüş denemeli teşekkürler canım ♥

    YanıtlaSil
  2. ben sizi yeni keşfettim
    tavsiye ve bilgi için teşekkürler ürünü inceleyeceğim
    http://aski-seker.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. İlk defa duydum bu ürünü kahve ile peeling yapıyordum ama biraz zahmetli olduğu için düzenli uygulayamadım.Yaz yaklaşıyorken denmeye değer.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ayy ben çok merak ettim bunu! Benim derdim çatlaklarla:/

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir ürüne benziyor. Tesekkürler tanittigin için :)

    YanıtlaSil