Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

11 Temmuz 2017 Salı

BİOZİNC ARGAN YAĞI VE SAÇ BAKIM SERUMU..


Herkese Merhaba,
Biliyorum verdiğim ara biraz uzun oldu, ama maalesef böyle gerekti sınavlar, olan olumsuz şeyler derken ne oldu ne bitti anlayamadım pek :)

Bugün sizlere bu yazıyı yazarken mahcubiyetimi anlatamam, sebebi ise biozinc tarafından gelen ürünlerin yazısını zamanın da yetiştirememiş olup bu zamana kalması :(
Umarım kızmamıştır biozinc ailesi :(

İki çeşit üründen bahsedeceğim 1. olan Biozinc argan yağlı saç bakım serumu, kuru-yıpranmış-hacimsiz ve mat saçlar için ürün hem saçı onarırken parlaklıkta katıyor.

Ben genelge banyo sonrası nemli saça uyguluyorum ve tararken iyice nüfuz etmesini sağladığımı düşünüyorum, malum saçlarım kıvırcık,mat ve kuru..

Ürün daha nemli gözükmesini sağladı diyebilirim.




İçeriği de aşağıdaki görsel de mevcut;




Sıradaki ürünümüz ise argan yağı, cilt için de kullanıma uygun ama bu tarz ürünleri kuru ciltlilerin kullanmasından yanayım çünkü karma veya yağlı ciltte sivilcelenme yapabiliyor.

Ancak kış mevsiminde karma cildiniz kuruya dönüyorsa benim gibi elbette kullanabilirsiniz, kışın o kuruluktan pul pul olan cildimi biozinc argan yağı kurtardı.



Bu ürününde içeriği aşağıdaki gibi; 



Ürünleri http://www.biozinc.com.tr/ internet sitesinden temin edebilirsiniz, kendilerine buradan teşekkürlerimi iletiyorum..

Yazımı okuduğunuz için emeğinize sağlık çok sağolun yorumlarınızı eksik etmeyin, 
görüşmek üzere :)

4 yorum:

  1. Canım yorumların ıcın cok tesekkurler aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  2. İlk defa duyuyorum denemek lazım :) Yeni keşfettim sizleri bana da beklerim

    https://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Uzun soluklu bloglara denk geldikçe mutlu oluyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. The Love of Beauty is a woman's nature, three-point looks and seven-point dress.
    Here are women's clubs,Diamond Jewelry,Brand Handbags , fashion Dresses, sexy swimsuits you like, you want to choose.
    https://imiyavogue.blogspot.com/

    YanıtlaSil