Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

15 Ağustos 2014 Cuma

The Book Sacrifice Tag - Bir Acayip Mim :)

Merhabalarr bir mim yazısı ile karşınızdayım sevgili sargita der ki blogunun sahibi ve benim kıymetli arkadaşım olan nuran ipek beni mimlemişş çok çok teşekkür ederim kendisine beni çok mutlu etti :) bu mim biraz tuhaf biraz zor ve sorularda ilginç denebilir..haydi gelelim benim cevaplarıma...


Senaryo 1:  Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız ordan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !


acabaaa ne var herkesin bayıldığı benim nefret ettiğim aslında şu açlık oyunları kitabının filmini çok sevdim ama kitabı için aynı şeyi diyemeyeceğim sanırım bunu seçerdim..


Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel, hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor, şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?
     
                         hahaaayy seve seve boleyn kızı kitabını duydunuz mu hiç bu kitabı?? tavsiye almayınnn :D



Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp, gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.

vallahi hayatın ne kadar sıkıcı olduğunu düşünsem de beyaz diş jack london kadar değill sıkıldımmm bunaldımm yarıda bırakmak bana göre değil o yüzdenn sıkıla sıkıla okudum 15 gün boyunca :)


Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?

Aslında hiç bir kitap yakılacak kadar öylesine yazılmış değildir çünkü için de umursanmayarak da yazılsa bir emek var..ama illa ki bir cevap vermem gerekiyorsa fareler ve insanları feda edebilirim sanırım...

bende iki blogger arkadaşımı mimliyorum hayatın içinden blogunu ve cansuyumca blogunu :) merakla bekliyorum..

bir mim yazısının sonuna daha geldik..çok teşekkürler tekrar nuran'a beni mimlediği için..zevkli ve beyin jimnastiği yaparak cevapladım bunlarıı :) yorumlarınızı eksik etmeyin bir kelime de olsa :)

6 yorum:

  1. Bravo canım. Zor bir mimin daha üstesinden gelmeyi başarmış bulunuyoruz. Çok öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kuzum zor bir mimin üstesinden geldik :D yorucuydu ama harikaydı bende çok öptüm :*

      Sil
  2. Boleyn Kızı hiç yabancı gelmedi :)
    Yurtta oda arkadaşım tudor, boleyn vs. yakından takip ediyordu.
    Ne oldukları hakkımda fikrim olmasada tanıdık geldi :D

    Keyifle okudum ve yaptım. İşte benim cevaplarım:
    http://cansuyumca.blogspot.com.tr/2014/08/the-book-sacrifice-tag-bir-acayip-mim.html

    Sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boleyn kızı demeyin bana :D içeriği o kadar saçmaydı kii anlatamam kuzumm
      cevapların için teşekkürler çok beğendim cevaplarını :) muuuaaahhh :*

      Sil
  3. Harika bir mim olmus severek takip ediyorum seni sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine çok sevindim teşekkür ederim tatlım :)

      Sil