Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

23 Kasım 2016 Çarşamba

SWİSSCARE Ph Dengeliyici Işıltı Veren Yüz Yıkama Jeli

Herkese Merhabalar,
 bugün sizleri içeriği temiz bir marka ile tanıştıracağım markanın ismi ise SwissCare, firma ise bu markanın ürünlerini keşfetmem için bana çok güzel ürünler gönderdi ve sırayla elimdeki ürünleri detaylı yorumlarım ile yayınlayacağım.






Bugün ki inceleyeceğimiz ürün Ph dengeliyici ışıltı veren yüz yıkama jeli, yaklaşık 3-4 haftadır kullanıyorum, kullanım şeklim ise makyajımı temizledikten sonra hafif nemli cilde uygulayıp veya sabah akşam olacak şekilde uygulama yapıyorum, açıkcası ürünü kullandığımdan beri fark ettiğim şey cildim daha canlı gözüküyor.

Özellikle de t bölgem de hafif yağlanma vardı ve kurutmadan matlaştırdı.


150 ml çok çabuk bitmeyecek bir ürün anlaşıldığı gibi.


Kokusu da çok güzel bir ürün, Bu arada marka İsviçre'ye ait hayvanlar üstünden test yapmıyor.


 Ürün baya bereketli ve içeriğinin temiz olması çok hoşuma gitti cilt için biraz daha dikkatli seçimler yapmak gerekiyor bildiğiniz gibi bu markanın ürünlerine de bir şans vermelisiniz.

Eczaneler de, online sitelerde satışı mevcut

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim bir sonraki ürün yazısı kaş ve kirpik serumu hakkında olacak.

Şimdiden sevgiler.

1 yorum:

  1. Markayı cok seviyorum hic ürünüm yoktu beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil